יום שני, 10 במאי 2010

הבית של קייטלין בברוקלין.


חשבון בנק קטן = יצירתיות גדולה. אבל יש מי שהיצירתיות טבועה להם בגנים.  כזו היא קייטלין, מעצבת אופנה חדשנית, שמתגוררת בלופט קטן בברוקלין.  קייטלין מתקשה להגדיר במילים את תפיסת העיצוב שלה. אך קל לזהות בביתה האקלקטי את חיבתה לגזרות, צבעים ומרקמים. העיצוב של קייטלין הוא פאזל, שמורכב מהמון חלקים קטנים, לא בהכרח מתאימים, שיוצרים מראה שלם ובאופן מוזר- הרמוני.


הכניסה ללופט. קייטלין אומרת, שרצתה ליצור בחלל מראה חמים, אך לא לחלק אותו לחדרים, שיקטינו אותו. ולכן, בחרה ברהיטים ואיבזור פונקציונליים, אך גם נעימים לעין.


המטבח. קייטלין מאמינה שגם חפצים מכוערים שמוצגים בדרך נכונה, יכולים להתעלות. היא אוהבת חפצים ישנים, זולים וקטנים, שניתן לסדר אותם בכל מיני אופנים. ואכן, הלופט גדוש בחפצי נוי, עציצים, אריגים, שטיחים אתניים, ציורים וחפצים אחרים, שחשובים לה.


קייטלין במטבח.



נקניקיות הבד שתלויות במטבח, נקנו באתר שמוכר חפצי בד מוזרים. בעיני קייטלין הן משעשעות מאד.


במטבח אין ארונות ולא מגירות. אי לכך, קייטלין מאפסנת את הסכו"ם בצנצנות זכוכית ישנות.


הבד המודפס של הוילונות עוצב ע"י קייטלין לחברת האופנה שלה.


וכך גם הכריות.

המיטה. קייטלין אוהבת שילוב של צבעים והדפסים. חתול הניאון הורוד על הרצפה מוסיף לדעתה, את הבזק הצבע המתאים לקומבינציה.


את תמונת הציפור המקסיקנית הארוגה מצאה קייטלין בחנות יד שניה. על מסגרת התמונה הושמו חפצים אישיים קטנים.  בצילום השמאלי מונצח סבה של קייטלין.


החבלים הצבעוניים נרכשו במרוקו. את הצילומים בשחור-לבן צילמה אמנית צילום אמריקנית.


חדר הרחצה הוא החדר החביב על קייטלין. היא אוהבת את גווני הלבן של האריחים ואת מרצפות השחמט. העציצים על אדן החלון מעניקים לה לדבריה, תחושה של ג'ונגל עירוני.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה