יום שבת, 25 בדצמבר 2010

דירה בנוה-צדק.


הדירה התל-אביבית הקטנה והלבנה הזו עשתה לי את היום. הנה הוכחה חיה מהשטח, שלצד העיצוב חסר האופי והתלוש שמולך פה, מתפתח דקור מקומי מנומק, שמכבד את העבר וממזג אותו  בטבעיות, בעיצוב עכשווי ופתוח.

הדירה בת 70 המ"ר ממוקמת בשכונת נוה צדק. היא עברה שיפוץ ויש בה חלל מרווח עם פינת מגורים, מטבח ופינת אוכל, חדר שינה וגינה צמודה. העיצוב האקלקטי והבהיר ממקסם את השטח הקטן ואת תחושת הביתיות הישראלית הנעימה. תחושה -שלמרבה הצער- נרמסה בשנים האחרונות בגסות בידי מעצבים חסרי רגישות וכשרון.




















6 תגובות:

  1. בוקר טוב.באמת דירה נעימה וחמה. ההפך הגמור מהפופוזיות של השיפוצים שמראים בזמן האחרון בתוכנית שיפוצים בערוץ 2, איזה אדריכל פנים שמשפץ דירות למכירה, והכל גדול, רהיטים עצומים,הכל מוזהב ושחור,פשוט עצוב.

    השבמחק
  2. את מתכוונת לדניאל חסון. מה המסכן הזה כבר יכול לעשות עם רהיטי ביתילי? הוא כבול רק לרשת הזאת...ולכן, העיצובים שלו בכל הדירות דומים זה לזה.

    יש לו דווקא רעיונות טובים בכל מה שקשור להגדלת חללים, אבל סגנון העיצוב הניו-יורקי שלו קצת מיושן והוא מאד מוגבל מבחינת רהיטים ואיבזור וחבל.

    את התוכנית עצמה אני דווקא אוהבת. ובייחוד את ענבל "מצ'יסטה" המקצוענית :-).

    השבמחק
  3. הי,כן יש בזה הרבה: רהיטי ואביזרי ביתילי.....אבל אולי גם שם אפשר היה להתאמץ ולמצוא קצת שאר רוח....החללים שלו טובים,והמצ'סטה,משהו,איפה מצאו את הבחורות האלה?

    השבמחק
  4. אני מאד אוהבת את הבחירה בעיצוב הזה.
    נקיון עיצובי של בית.
    יופי. מומלץ אצלי בפנאי, כאן
    http://hamimlatsim.blogspot.com/2010/12/71-11-2011.html

    אסתי כ.

    השבמחק
  5. הי,
    מקסים כרגיל :)
    ידוע מי המעצב של הדירה?
    או שאלה בעלי הבית המוכשרים?
    תודה

    השבמחק
  6. אין לי מושג. לא ניתנה אינפורמציה בנדון.

    השבמחק