יום רביעי, 19 בינואר 2011

בית אחוזה בקראולי.


העיצוב של הבית הזה מתוחכם בהרבה מכפי שהוא נראה ממבט ראשון. זהו בית אחוזה כפרי וישן, עם גן גדול ומטופח, במחוז סאסקס האנגלי. הבעלים שימרו את המראה התקופתי עם כרכובי האח וקורות התקרה העתיקות. אבל הם לא הסתפקו בכך. הם רצו להטמיע בתוך החלל המיושן עיצוב עכשוי ואביזרים תעשייתיים, מבלי לפגוע בתחושת הפשטות הבהירה של המקום.

מאד לא פשוט לבצע משימה כזו בהצלחה. שילוב של סגנונות תקופתיים מצריך רגישות רבה. קל מאד ליפול למלכודת עודף-המאמץ ולייצר מראה מלאכותי ומוגזם. אבל כאן זה לא קרה. הבעלים כפו על עצמם איפוק. הם שמרו על סכימת צבעים כמעט מונוכרומטית והציבו רהיטים מתקופות שונות זה לצד זה באופן זהיר, כך ששום פריט לא נבלע בחלל אבל גם לא מאפיל על האחרים.   

המראה שהתקבל הוא מתוחכם ורב כוח ועם זאת הרמוני מאד.  וכן, אפשר בהחלט לשאוב ממנו השראה גם לדירת שיכון באשקלון.

הצילומים באדיבות סוכנות הלוקיישנים הבריטית shootfactory.
























































3 תגובות:

  1. אהבתי.נראה לי שכיף לגור שם! חג ירוק שמח!

    השבמחק
  2. נחמד אך לטעמי יש שם יותר מדי שידות אקספורט של איקאה בשחור ובלבן שמלאות בג'אנק. אין לי בעיה עם ג'אנק, אבל אם הוא מוצג לרווחה הוא צריך להיות מסודר ולא מגובב. וחבל, זה הורס את המראה של הבית היפיפה והרהיטים הנעימים והזרימה הטובה של החלל. קצת סידור וינוקי של כל הכוורות האלה, היה משדרג את הבית מאוד.

    השבמחק
  3. נכון, יש באמת ארונות מבולגנים בבית. אבל אנחנו עוסקים פה בריאליטי-דקו. בבית הזה גרה משפחה עם ילדים. ומטבע הדברים, יש בלגאן, מגירות פתוחות, סירים על השיש וכו...העיצוב בבית שחיים בו לא יכול להיראות כמו במוזיאון.

    תודה על תגובתך.

    :-).

    השבמחק