יום שני, 19 בדצמבר 2011

חנות ברשת: נגריא.


קוראת שהצטרפה לאחרונה לבלוג, ביקשה שאפרסם צילומים מחנויות עיצוב ישראליות. אני אהיה יותר ממאושרת להציג פה חנויות ישראליות על בסיס חודשי. אבל מה לעשות, שרוב חנויות העיצוב המקומיות מוכרות את אותם אביזרי שאבי שיק וקיטש תוצרת סין, שאיך לומר את זה בעדינות? מאד לא עושים לי את זה. אני מודעת היטב למושג "טעם הקהל" ואני מכירה בזכותן של בעלות החנויות האלו להתפרנס בכבוד. אבל אני מתקשה להשתכנע, שהן לא יכולות להעז ולמכור סחורה מעניינת יותר. אפילו בקטנה.  

נגרית "נגריא" בבית נקופה מאידך, מציגה סחורה מעניינת מאד. ואל תקלו בכך ראש: מציאת רהיטים ייחודיים בישראל קשה בהרבה מאשר מציאת אקססוריז ייחודיים. אמיר רווה, שסיים לימודי נגרות קלאסית, הקים את נגריא לפני כארבע עשרה שנה. לצד רהיטים ביתיים סטנדרטיים, הוא וצוותו יוצרים גם פריטי ריהוט יחידים במינם, שמשלבים חלקים מרהיטים ישנים וחדשים. השידות, הכסאות והארונות של רווה הם אמנות שימושית פר-סה וקונברסיישן-פיסז וודאיים.


























3 תגובות:

  1. פוסט מקסים! אני גם חושבת שקשה למצוא פה רהיטים מיוחדים ונמאס , לטעמי, מכל הקיטש ברוח השאבי שיק, שעובר על כולם. לנגריה הזו רהיטים יפים ואחרים וטוב להכיר!

    השבמחק
  2. איזה כיף, תודה רבה!
    מאז שאני קוראת (בנאמנות!) את הבלוג אני אכן סקרנית לגבי התייחסותך לחנויות מעצבים ישראליות...

    השבמחק
  3. היי ציפי וקרטושקה :-),

    אני מחפשת בהתמדה חנויות ישראליות, שמציעות עיצוב (רהיטים, אקססוריז וכו...) בעלי ייחוד. המשימה קשה עד מאד. ואולי זה לא הוגן להאשים את בעלי העסקים האלה: הקהל רוצה ג'אנק והם מספקים לו את מבוקשו. אבל מדי פעם, מבליח בית עסק שונה, עם תפיסה שונה ואני מאושרת לפרסם אותו כאן.

    חנוכה שמח!

    :-).

    השבמחק