יום ראשון, 1 בינואר 2012

עיצובים בורוד וכתום.


נדמה לי, שהמקור לשילוב צבעי הורוד והכתום בעיצוב הבית הוא בהודו. התשלובת הזו היתה אופנתית מאד בשנים שעברו, אבל היא נמאסה, כדרכם של חיבורי גוונים אובר-טרנדיים. אולי גם בגלל, שרוב הדקורציות הכתומות-ורודות היו קיטשיות וצעקניות להלל. חיטוט ברשת הוכיח לי, שורוד וכתום לא חייבים להוליד רק עיצובים מפונפנים, מתוקים עד זרא. הם יכולים גם להיראות מתוחכמים, עדכניים ואפילו מינימליסטיים. מומלץ לשדך את שני הגוונים העזים לצבעים נוספים. הם עובדים נהדר עם ירוק, תכלת, כחול, צהוב וגם עם אפור (חיבור סופר טרנדי), לבן ושחור. והם תמיד מלאי חיות וכוח.
















































3 תגובות:

  1. מקסים ומשמח! יש הרבה על מה להסתכל. עושה לי חשק לנוריות צהובות!
    תודה, סתיו

    השבמחק
  2. מקסים, שמח ועליז.אני מאד אוהבת.שתהייה לנו שנה נפלאה!

    השבמחק
  3. תודה סתיו וציפי :-).

    סתיו- חרגת אותי...ורוד וכתום עושה חשק לצהוב. :-)))). אהבתי.

    ציפי- מצטרפת לברכות ולאיחולים לשנה החדשה. אני מקווה שזאת תהיה גם שנת מחאה חברתית מיליטנטית והישגית.

    אמן.

    השבמחק