יום רביעי, 11 באפריל 2012

עורות-כבש.


עורות הכבש הצמריריים משחקים אותה עכשיו בגדול. צבעם הלבן והתחושה האקו-אורגנית שלהם הפכו אותם ללהיט היסטרי בעיצוב הסקנדי העכשווי ומשם הם זלגו גם לחללים בסגנונות אחרים. משתמשים בהם כריפודים פרוביזוריים של כסאות, ספות, מיטות ורצפות. מי שמסתייגת מהדבר האמיתי, יכולה למצוא תחליפים סינתטיים בשפע. האם עורות הכבש פרקטיים לבית הישראלי המיוזע והמאובק? התשובה היא: לא. הם לא פרקטיים, אבל דקור -כך יגיד לכן כל פרח מעצבים- הוא לא תמיד אמנות שימושית. 
















































6 תגובות:

  1. האמת,
    עם כל הכבוד לעיצוב ולטרנד
    כשמדובר בעורות בעלי חיים
    או בראשי בעלי חיים
    או בכל משהו שהוא בעצם גופה מתה של בעל חיים שנוצל
    אני מחוץ לתמונה.
    איך אפשר לקשט בית עם פגרים????
    איזו אווירה זה נותן פרט לאווירת מוות והתעללות?
    בשם אוהבי העיצוב הטבעונייים
    אני מוחה!!
    די לשימוש בפגרי בעלי חיים בשם העיצוב!
    יעל ד.

    השבמחק
  2. יעל, יעל...

    לא מדובר פה בפגרים. כבשים עוברים גז על בסיס קבוע...בחייך....

    חג שמח :-).

    השבמחק
  3. חג שמח שילה :)
    אני יודעת שאני מפירה פה הרמוניה
    ואני מרשה לעצמי זאת
    רק בגלל שאת כבר יודעת כמה אני אוהבת את הבלוג שלך.
    פשוט האמת היא זו:
    השטיחים האלה מקורם בעורות כבשים.
    את העור פושטים מהחיה לאחר מותה.
    זו תעשיית לוואי של תעשיית הבשר.
    אולי הצגת בפוסט גם כמה שטיחי צמר, אבל הרוב זה עורות.
    והעור, אם נרצה או לא, שייך לחיה שקיפדה חייה...

    השבמחק
  4. אנונימית היקרה:

    את מוזמנת להיכנס לסרטון הזה:

    http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-dd38800abb6a821004.htm

    ואני לא שואלת אותך, חלילה, כמה בשר אכלת בחג ואם יש לך ספות עור, תיק עור או נעלי עור בבית.

    חג שמח!

    השבמחק
  5. שילה שלום
    רציתי לשאול מאיפה אפשר להשיג שטיח גדול מצמר כבש אני מחפשת כבר חודשים אשמח לקבל תשובה במייל jusmin_b11@walla.com
    בתודה ויום טוב - יסמין.

    השבמחק
  6. שלום יסמין,

    אני לא יודעת היכן בארץ, אבל בחו"ל יש שפע שטיחי צמר כבש בגדלים ובמחירים שונים.

    הכי נוח לחפש בebay. מצ"ב לינק:

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=&_osacat=91421&_trksid=p2045573.m570.l1311.R3.TR10.TRC0.A0.Xsheepskin&_nkw=sheepskin+rug&_sacat=91421&_from=R40

    בהצלחה!

    השבמחק