יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

עיצובים בכחול ואפור.


המלאנז' של הכחול והאפור, שני מלכי הדרמה, מייצר את המראה העוצמתי והמכושף קלות, שכה חביב על מעצבי הפנים המערביים. הכחול והאפור הם צבעים צוננים במהותם, אך התמונות מוכיחות שלא חייבים לאזן אותם בגוונים חמים כדי להפיק מהם תחושה ביתית. למי שמתעקשת- צבע האגוז והאדום יזריקו תחושת חיים לסכימת הצבעים הזו. אפשרות טובה לא פחות היא שילוב הכחול-אפור בגווני תכלת, טורקיז וירוק דשא.  






































3 תגובות:

  1. לאאאאאאאאאאאאאא!!!! בא לי לבכות עכשיו! כתבתי לך תגובה יותר ארוכה מכל הפוסטים של החודש שעבר ביחד, ובאיזה רגע של חוסר תשומת לב לחצתי על משהו במקלדת והופ! הכל נעלם!!! סאמקקקקק. (לא שלך - של המקלדת...). קונטרול איי, קונטרול סי. מה כל-כך בעייתי בזה?! למה אני תמיד שוכחת לעשות את זה???
    טוב, אני לא אכתוב הכל מחדש עכשיו אבל רק בתמציתיות - את משו משו. ובתגובה אחרת כשתשרה עלי הרוח אתחיל מן ההתחלה, אפרט ואסביר. סאמק המקלדת הזאת. ועוד הכל בכתיבה עיוורת כי המחשב מארה"ב ועדיין לא קניתי מדבקות עבריות למקשים...
    אה כן, ראית את הליין החדש של איקאה (רק במדינות יחידות סגולה - אין קשר לעם סגולה (...) - ובהיקף מוצרים מוגבל)? תגניבי מבט:
    http://www.ikeatrueblue.co.uk/

    השבמחק
  2. וואי, קרן...אולי פשוט תעשי העתק-הדבק על התגובות לפני שליחתן? ככה לא ייעלמו...(זה קרה לי לא פעם בפוסטים...כתבתי פוסט שלם ובצ'יק הכל נמחק...:-I .

    הכחולים בלינק שצירפת מאד יפים ומאד סקנדיים...זה בדיוק הכחול העמוק שהם אוהבים. מעניין אם הגיעו לנתניה...מזמן לא הייתי שם.

    -חיבוק- :-).

    השבמחק
  3. פוסט משובח!
    תמי

    השבמחק