יום שישי, 10 במאי 2013

הדירה של איימי אזאריטו בברוקלין.


השם איימי אזאריטו אומר המון למעריצות אתר העיצוב המשובח design*sponge. איימי היא עורכת האתר ומי שפירסמה לאחרונה ספר, שעוסק בחיבור בין העבר להווה בעיצוב הפנים. 

האשה החייכנית בת השלושים וחמש, עברה מסלול ארוך ונפתל לפני שהפכה לאושיית דקור משפיעה. היא הגיעה לניו-יורק מארקנזאס לפני שלוש עשרה שנה, חמושה בבעל ובתואר בעיתונאות ועבדה במשך שנים, כעוזרת הפקה בסרטים, ספרנית וכותבת פרילאנסרית. היא גם הספיקה לרכוש תארים בהיסטוריה של עיצוב הפנים ובספרנות לפני שנחתה בדיזיין ספונג'. כיום, היא מתגוררת עם שני חתולים, בדירה קטנה בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין.

דירתה של אזאריטו משדרת תחושת אפלוליות ודרמה עם קירות כהים, רהיטים מלאי נוכחות ואיבזורים תיאטרליים. האווירה הסמיכה הזו לא הושגה בקלות דעת. אזאריטו חיברה רהיטים מחנויות ניו-יורקיות אופנתיות דוגמת Nightwoods  עם פריטים מאיקאה ומירידי עתיקות ושווקי פשפשים. היא שידרגה במו ידיה רהיטים זולים, תלתה תמונות מלודרמטיות ושיבצה אביזרים בסגנון הגות'-ארט. אין בבית שלה אפילו סנטימטר משעמם אחד ולמרות זאת, הוא לא משדר מתח ואי נוחות. זה חלל מגורים שליו ורגוע, שמכיר בערך עצמו.

הצילומים נלקחו מכאן ומכאן.


























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה