יום שישי, 29 בנובמבר 2013

בית חווה ליד מדיין.


נא לא לטעות: סצינת הדקור מלאה בזיוף ובבולשיט לא פחות מסצינת האופנה. מתקפת המשובטים מכה לא רק באקס פקטור אלא גם בירחוני העיצוב ובאתרי הדקורציה. בכולם תמצאו אוגדות של בתי מעצבים אופנתיים, מדוייקים עד אימה, שאין בהם טיפה של נשמה. בית הוא לא קירות-רצפה-תקרה. בית הוא יצור חי ונושם, גדל ומתפתח, שצומח מתוך תרבות, ניסיון חיים וטעם אישי ולא מתוך גחמות טרנדיות חמדניות.  

ואת מה שלא מבינים מיליוני בעלי הבתים הצחיחים, הבינו האנשים שעיצבו את בית החווה הקטן הזה, ליד העיר הקולומביאנית מדיין. מדיין נודעה במשך שנים ארוכות כמחוז משכנו של קרטל הסמים הרצחני של פאבלו אסקובר, שהשליט בה טרור ואימה. אולם בשנים האחרונות, היא עוברת תהליך פיתוח מואץ והופכת לאתר תיירות בינלאומי מבוקש. 

הבית שבתמונות נבנה בתוך חוות סוסים, בנוף של מטעים וגבעות ירוקות. בעלי החווה ייעדו אותו לאירוח ועיצבו אותו בדייקנות כבית כפר צבעוני, עם מטבח עץ מיושן וריהוט היספאני מקורי ופשוט. הם שמרו על איפוק ונמנעו מגלישה לקיטש אתני מוגזם. מאידך, הם לא ויתרו על אהילי קש אופנתיים ושרפרפים ורודים. התוצאה שהתקבלה היא לא חיקוי. היא הדבר האמיתי, שצמח מתוך האדמה הדשנה ושר לה שיר אהבה קולומביאני ישן. 
  


























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה