יום חמישי, 5 במרץ 2015

הבית של סבסטיאן קונראן בלונדון.


הבית שסבסטיאן קונראן ואשתו גרטרוד פגשו בשנת 2002 במערב לונדון, לא הסביר להם פנים. הוא היה מוזנח ושורץ עכברים עם גינה חרבה. אבל קונראן רכש אותו למרות זאת. "דודתי החורגת גרה בילדותי בבית ליד", הוא נזכר "ותמיד חשבתי, שבבית כזה אני רוצה לחיות". 

קונראן, מעצב מוצר ידוע, הוא בנו של מהפכן הדקור הבריטי סר טראנס קונראן ואחיהם של ג'אספר וסופי, שעושים גם הם חיל בענף, הראשון- כמעצב אופנה והשניה- כמעצבת של כלי בית. ועם הרקע המשפחתי הזה, שיפוץ יסודי ועיצוב מחודש של הבית לא היוו בעיה. קונראן פתח את חלל המגורים התחתון ובחר בעיצוב מעשי ונוח. הרהיטים וחפצי האמנות הצבעוניים נאספו במשך השנים ומסמנים נקודות ציון בחייו של הבעלים: קיר אחד מכוסה בפוסטרים של להקות פאנק, שקונראן העריץ כסטודנט. במטבח מוצגים כלים, שעיצב לרשת הקמעונאות ג'ון לואיס. "יש לי הרבה פריטים ולכן, החלטתי לעצב את הבית כחלל נייטראלי, מואר ונטול בלגן". 

קונראן מבלה את רוב זמנו בביתו האהוב. "בבית אני מרגיש בטוח ואני רוצה להיות בו כמה שיותר", הוא אומר. "תמיד יש לי פרוייקטים ודברים לעשות ולתקן. אני לא רוצה לקנות בית בכפר ולנסוע הלוך ושוב במשך שעות. למען האמת, אני לא רוצה לנסוע בכלל". 

 הצילומים נלקחו מכאן.














  


























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה