יום שבת, 19 בדצמבר 2015

הלופט של צ'לסי באוקלהומה-סיטי.


מגורים עם ילד פעוט בחלל בן שבעים וארבעה מ"ר לא נשמעים כמו חלום רטוב. אבל צ'לסי -מאפרת מקצועית בת שלושים ואחת ואמו של לונדון הקטן- אוהבת כל רגע: "הפתיחות של המקום הזה נותנת לי אור ומרחב ואפשרות לעצב אותו כמו שאני אוהבת ולשמור על המראה המינימליסטי", היא אומרת בהתלהבות. "ואני רואה מראות מיוחדים כמו סופות גשם דרך החלונות המדהימים האלה". מימדיו הצנועים של הלופט יוצרים מגבלת מקום וצ'לסי מתגברת על הבעיה עם כלל ברזל, שאימצה לעצמה: "כל מה שנכנס לכאן חייב להיות גם שימושי וגם יפהפה" היא מדווחת. "קשה להסתיר כאן דברים ולכן כדאי שכל מה שנמצא כאן ייראה טוב. אין לי תוכנית עיצוב מובנית בראש. אני פשוט קונה חפצים שאני אוהבת ונותנת לעיצוב לזרום לכיוון שנוח לו. הבית הזה נועד למנוחה". 

הצילומים נלקחו מהאתר The Everygirl.





































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה