יום שבת, 16 בינואר 2016

משרדי חברת RADAR בקייפטאון.


נסו לדוג סרדין בבריכת מים עמוקים ותבינו עד כמה קשה לצוד ברשת משרד אורגני, שמנשבת בו רוח חיים. אופנת החללים המסחריים האובר-מעוצבים נמצאת כעת בעיצומה ונחילי משרדים מתחכמים תוקפים את הבלוגוספירה כלהקת צרעות בר. כל כך לא נעים לעבוד בחללים חסרי הנשמה האלה, שאפילו האוויר שמציף אותם נראה כאילו עבר ניתוח פלסטי. כל כך קר ועקר. וכה משמח לפגוש חלופות אנושיות, כמו זו שמציעים משרדיה של חברת הפירסום RADAR מהעיר קייפטאון. ולמרות שגם כאן יש יותר מדי נורות משתלשלות וצינורות נחושת טרנדיים, עדיין המקום הזה מרגיש כמו בית. 

חברת RADAR ממוקמת בבנין הולנדי מראשית המאה ה- 19 שעבר גילגולים מפעליים שונים. בעלי החברה שיפצו אותו לאחרונה ובסיוע מקצועי, עיצבו את שלוש קומותיו עם אוסף רהיטי אמצע המאה ה20 שלהם. בכל הקומות תלויות ומוצבות יצירות עכשוויות של אמנים דרום אפריקניים. חלק מהציורים וההדפסים טיפוגרפיים ומהדהדים את עבודת הפירסום שמתבצעת כאן. 

"החלל הזה מאפשר לנו להציג את אהבתנו לאמנות ולעיצוב" מסביר מייסד החברה. "אין לנו סגנון. אנחנו אקלקטיים בטירוף. אנחנו מקיפים את עצמנו בחפצים שאנחנו אוהבים. חפצים שמספרים סיפורים. על זה בנויה חברת RADAR - אהבה לעיצוב וסיפור סיפורים בדרך יצירתית. חשוב לנו ליצור חלל רב השראה- מודרני, עכשווי  אך לא צפוי". 
    







































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה