יום שישי, 5 בפברואר 2016

הדירה של ג'ין וטנסי בלוזאן.


לא מעט גילגולים עברו על ג'ין, אשה עגלגלה באמצע החיים. היא נולדה בפקיסטאן להורים סקוטיים מגדלי תה, נדדה בין ארצות ולמדה אמנות בלונדון. בשלושים השנים האחרונות היא חיה בשוויץ ועוסקת בעיצוב מסחרי. היא גרה בדירה שכורה, נושקת לאגם בעיר לוזאן, עם טנסי, בתה בת השש עשרה, שירשה ממנה חוש אסתטי מפותח.

שטחה הצנוע של הדירה, שמונים ואחד מ"ר, לא מונע מהאם ובתה למלא אותה באוספים היקרים לליבן. ג'ין היא אספנית כפייתית של ספרים ("כשאני אוהבת סופר, אני חייבת לקנות את כל הספרים שלו"). מדי שבוע, היא פושטת על שווקי פשפשים מקומיים ורוכשת שם עוד ועוד פריטים לבית: מסגרות וקרשי חיתוך ישנים מעץ, כלובי ציפורים, משוטים, גלובוסים, מחוגות, כלי בישול עתיקים ממתכת ואבני נחל. גם טנסי מטפחת בחדרה אוסף של מצלמות וינטאייג' מצודדות. הבית מכיל כמות לא שפויה של חפצים אהובים, אך שומר על חזות ספרטנית ואפילו קודרת מעט בזכות עיצובו המונוכרומטי המדוד. ג'ין מאמינה ברכישות סנטימנטליות. היא מציעה לאנשים לקנות דברים שנוגעים לליבם. הדירה שלה באה כולה מאהבה. 

הצילומים נלקחו מכאן.  


 
















































3 תגובות:

  1. אחת הדירות המיוחדות ביותר שראיתי. אין ספק שיש פה הוכחה שתקציב לא רוכש טעם טוב. האישה הזו ניחנה בחוש אסתטי יוצא מן הכלל.

    השבמחק
  2. לגמרי...אבל הפריטים הרבים שיש כאן עולים בסופו של דבר כסף...:-).

    השבמחק
  3. בית גנוב לגמרי ומצליח לא לעבור את הגבול שיהפוך אותו לבלתי אפשרי למגורים.

    השבמחק