יום שבת, 7 במאי 2016

הבית של קריסטן בוניס.


מכירות את תחושת הניצחון שמתלווה למציאת שמלה מהממת בבוטיק של סמרטוטים באלפיים-שקל-לאחד? זה מה שהרגשתי, כשנתקלתי בבית הבונגלו המתוק מוניס, L.A. מצאתי אותו באתר של בתים עשירים וקרים שהזכירו לי, שעיצוב יתר אמריקני יכול לדכדך, במיוחד אם נשפכו עליו חביות של כסף. אבל לא הבית הזה, בייבי. ממש לא. קריסטן, מפיקת טלוויזיה עסוקה, גרה כאן עם בעלה ושני ילדיהם הפעוטים. ולאשה יש סטייל. תועפות של סטייל. בחלל המגורים שלה מתערבבים סגנונות הבוהו, הגלאם, הגלובלי, הרטרו והקיטש בזרימה טבעית, משל היו אורחים במסיבה רב גזעית צוהלת. ואין לכן מושג עד כמה הדקור החד פעמי הזה משמח אותי. 

"כשאני פוגשת משהו שאני אוהבת, אני תמיד מוצאת לו מקום", מסבירה קריסטן את בחירותיה. "אני לא טיפוס של הכל-מתאים-להכל. אני אוהבת טקסטורות מחוספסות ועירבוב של סגנונות. כל מה שיש בבית הזה הוא אקלקטי, אבל הפריטים מוצאים דרך להסתדר זה עם זה. אני אוהבת ללכת לשווקי פשפשים עם עלות השחר. אני הולכת לשם לבד ולפעמים עם חברה. המחשבה על מציאת אוצרות חדשים מרגשת אותי בכל פעם מחדש. וחוץ מזה, אני אובססיבית לורוד!".  

הצילומים נלקחו מכאן.


















 



















  

תגובה 1:

  1. אהבתי ! גיוון ומגוון כשיש יד ועין טובה הכל מסתדר.

    השבמחק