יום שני, 19 בספטמבר 2016

בקתה באונבין.


תשאלו מדוע אני מנחיתה עליכן בקתה שוודית, שנלקחה מעלילות בילבי בת-גרב ואני אענה, שזו המחאה הפרטית שלי נגד עיצוב הפנים האופנתי חסר החיים, שאני נאלצת לשזוף מדי יום. אף אחד לא משלם לי על המשימה הסיזיפית שלקחתי על עצמי -סיקור בתים ברחבי העולם- אז לכל הפחות, מגיע לי ליהנות עד הגג.

והבקתה הזאת גורמת לי לרייר. היא שוכנת בקהילה החקלאית אונבין, על גדות נהר הלולה שורץ דגי הפורל ומעוצבת בסגנון כפרי ישן ושובה לב. והעיצוב המלבב הוא רק בונוס לנוף עטור המים, העצים והצמחיה ולשלווה הנורדית הצלולה של איזורי הספר. 

הצילומים נלקחו מהאתר של סוכנות הנדל"ן Fastighetsbyran.    















      


























2 תגובות:

  1. כשראיתי את התמונה האחרונה ישר נזכרתי בבתים שאני רואה כשהמטוס מנמיך לקראת נחיתה, בכל מיני ערים בעולם. בתים קטנים, הכל ירוק, נהרות ליד הבית, אוי, הקנאה.....

    השבמחק
  2. שתבוא עלייך הברכה, ציפי...בדיוק זה מה שעבר לי בראש...אני מה זה אוהבת את הקטעים האלה, שהמטוס מתקרב לשדה התעופה, מנמיך ופתאם אני רואה שדות ובתים ואחוזות וחושבת מה יש שם בגובה האדמה...

    השבמחק