יום שני, 13 במרץ 2017

הבית של אנג'לה בגיינסוויל.


כאשה לא אלגנטית בעליל, אני לא נמשכת לחללי מגורים מהודרים ופורמליים. אני מרגישה מבוגרת מאד -שלא לומר קשישה- במחיצתם ושומרת על מרחק בטוח. ולמרות זאת, ביתה של אנג'לה בעיר גיינסוויל, ג'ורג'יה עשה לי משהו. הוא שייך אמנם, לזרם המודרני הרשמי, אך מבוצע במתיקות והומור, עם קריצות צבעוניות לשנות השמונים, שמאיימות לחזור בגדול. 

אנג'לה הציירת, בעלה ושלושת ילדיהם הפוטוגניים רכשו בית ישן בגיינסוויל וחוו מסע שיפוצים מייגע. עם סיומו, היא בחרה "לחבק את העיצוב האיטי" ולסגנן את החלל בהדרגה, חדר אחר חדר. כל חדר נצבע בגוון אבקתי שונה ואובזר ברהיטים וחפצים בני תקופות שונות. חלקם מאמצע המאה שעברה וחלקם חדשים או ישנים יותר. "מה שאני לא יכולה לקנות, אני יוצרת בעצמי או מוצאת מישהו שייצור אותו" מעידה אנג'לה. והיא אכן איתרה נגר מקומי, שבנה חלק מהרהיטים. "אנחנו אוהבים את העובדה, שכל חדר בבית שלנו מרוהט אחרת, אבל הכל זורם יחד", היא מסכמת בסיפוק.
   
הצילומים נלקחו מהאתר
A Beautiful Mess
תמונות נוספות של הבית תמצאו באינסטגרם של אנג'לה. 




 




























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה