יום שישי, 19 במאי 2017

הדירה של פביאנה בסאו-פאולו.


פביאנה, שכולם קוראים לה פאפה, פיצחה קוד. המון רעיונות יצירתיים התרוצצו במוחה, כששכרה את דירתה שטופת השמש בסאו פאולו. "אני מזל בתולה ותמיד רוצה לשנות דברים, אבל בדירה שכורה אי אפשר להזיז הרבה. גם לא היה לי יותר מדי כסף ולא יכולתי לקנות את רהיטי שנות ה50 וה60 שאני אוהבת".    

אז היא עיצבה את החלל באמצעים הצנועים שעמדו לרשותה. העמידה בסלון את הספה הישנה שלה, רכשה שולחן קפה משומש ופרסה על הרצפה שטיחים, שקיבלה מחבר טוב. קישוט הבית הציב אתגר משמח לגרפיקאית, שעומדת מאחורי חנות רשת למכירת אקססוריז ביתיים. "גדלתי בבית כפרי גדול ולאחר מכן גרתי בדירה מול יער מדהים", היא משתפת. "למדתי שבבית חייבים להיות אלמנטים טבעיים. צמחים, עצים ואבנים". המוטיב הירוק שולט בחלל הקטן. צמחים משגשגים נמצאים בכל פינה: צומחים מהרצפה, משתלשלים ממדפים ושידות ותולים על כבלים מתוחים מעל פינת העבודה ובחדר הרחצה. הם מציפים את החלל העירוני באווירת הג'ונגל הטרופי, שהיא כה אוהבת. 

"אין חוקים וכללים לעיצוב הבית", היא מוסיפה. "זה עניין של הרגשה. כשהתחלתי להיכנס לאתר The Selby, נחשפתי לעולם שלם של בתים אמיתיים, בעלי אופי, כאלה שלא רואים במגזינים ושלא עוצבו בידי מעצבים ואדריכלים. וזה מתאים לי מאד, כי תמיד נמשכתי לחיפושים, לעבודות של מעצבים ואומנים ולמה שנמצא בשווקי הפשפשים. אני אוהבת לחוות. לפעמים, אי אפשר ליצור משהו מושלם. אז אני מקבלת את המצב כמו שהוא ולאחר כמה חודשים, אוזרת אומץ ומשנה שוב".

הצילומים נלקחו מכאן.




 
 
 



 































































 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה